Custòdia de fons documentals

Oferim un servei personalitzat de transport, custòdia, consultes i destrucció de la documentació de la teva empresa
Aradoc-foto-26
ISO 27001:2013
Aradoc-foto-26
ISO 30301:2019
Aradoc-foto-26
ISO 9001:2015

Sol·licita informació

Avantatges del nostre servei integral

Totalment personalitzable

Líders a catalunya

Tractem tots els sectors

Màxima seguretat

Màxima confidencialitat

Màxim control

Custòdia de documents en xifres

+2.000.000

Documents en custòdia

+6.000

Consultes realitzades

+40.000

Kg de CO2 a l'any reduïts

Transport

Ens desplacem a les teves instal·lacions per retirar la documentació assegurant-ne la traçabilitat, seguretat i confidencialitat.

Utilitzem un sistema d’identificació unívoc amb codi de barres per fer la classificació, l’inventari i les consultes.

Custòdia

La nostra aplicació permet en un sol clic la gestió de la teva documentació, incloent informes, cerques i seguiment:

  • Custòdia lineal: Sistema ideal per a fons documentals de nivell alt de consulta.
  • Custòdia paletitzada: Sistema ideal per a fons documentals de baix nivell de consulta.

Consultes

Sempre tindrà la documentació a un sol clic i en 24 hores (o molt menys en el cas de préstecs urgents) només haurà de sol·licitar-la:

  • Consultes ordinàries: Lliurament en un màxim de 24 hores.
  • Consultes urgents: Lliurament en un màxim de 2-4 hores.
  • Consulta telemàtica: S’enviarà per correu electrònic en format PDF en un màxim de 1 hora.
  • Consulta “in situ”: Es posarà en una sala especialment disposada per fer-ho a les nostres instal·lacions.

Destrucció confidencial

Utilitzem un doble sistema de verificació per autoritzar la destrucció de la documentació i procedim seguint la normativa en protecció de dades personals.

Certifiquem i destruïm qualsevol informació en qualsevol suport: paper, suports òptics i magnètics.

Sol·licita informació

Els nostres assessors es posaran en contacte amb tu per a fer una proposta adaptada a les teves necessitats.